preskoči na sadržaj

I. osnovna škola Bjelovar

Login
Korisni linkovi
Lista linkova je prazna

e-Dnevnik za nastavnike

    e-Dnevnik za učenike

 

 


 

eTwinning i Erasmus+

 

Tražilica
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Oglasna ploča

POVEZNICE NA WEB STRANICE:

 

 

 

KUTAK PSIHOLOGINJE

stručna suradnica psihologinja

MIRELA ILEKOVIĆ, univ.spec.psih.sav.

 

RADNO VRIJEME

(neposredni rad sa učenicima, učiteljima i roditeljima te ostali stručni poslovi u školi)

PONEDJELJAK 8-14h
UTORAK 8-14h
SRIJEDA 12-18h
ČETVRTAK 8-14h
PETAK 8-14h
 

tel: 043/ 221-598

e- mail:  mirela.ilekovic@skole.hr

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ako trebaš pomoć, odlazak psihologu je dobra i ispravna odluka.

Ljudi su sposobni riješiti svoje probleme, ali im je ponekad potrebna stručna pomoć kako bi u tome bili uspješniji. Psiholog radi s normalnim ljudima koji imaju uobičajene životne probleme. Učenici ne idu kod školskog psihologa po kazni ( zato što su se neprimjereno ponašali), nego zato da im psiholog pomogne da poboljšaju komunikaciju i odnose s drugima i/ili uspjeh u učenju.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

KAKO ZNAM DA TREBAM POMOĆ ŠKOLSKOG PSIHOLOGA?

Školskom psihologu se obraćaš kada želiš razgovarati o nečemu ili trebaš pomoć oko neke situacije u školi ili izvan nje. Odlazak psihologu je kao odlazak učitelju kada ne razumiješ neki zadatak ili majstoru kada ne uspijevaš sam/a popraviti bicikl. Često te psihologu može netko uputiti (učitelj ili roditelj) ili te pak psihologinja u školi može sama pozvati. Ni u tome nema ničeg lošeg - možda ti treba poticaj pa ćeš se kasnije i samostalno obraćati za pomoć ili savjet.   

Čak i ako prolaziš neku životnu fazu koja i većini tvojih vršnjaka donosi stres i čudna raspoloženja (npr. pubertet, promjena sredine...) nema razloga da ne podijeliš svoja iskustva sa školskom psihologinjom. Možda ti se dogodila neka druga životna promjena, npr. rastava roditelja, smrt bliske osobe, prekid prijateljstva ili ljubavne veze...Ponekad osjećaš da se povlačiš u sebe i teško dijeliš osjećaje s drugima, osjećaš se bespomoćno, imaš loše mišljenje o sebi, preplašen/a si i zabrinut/a....možda imaš glavobolje, bolove u trbuhu, probleme sa spavanjem...Sve su to situacije u kojima možeš zatražiti savjetovanje psihologa. Psiholog ti može pomoći u prepoznavanju onih misli, osjećaja i ponašanja koja ti stvaraju poteškoće. Zajedno s tobom traži i pronalazi načine da savladaš prepreke i ostvariš svoje ciljeve.

Ako se u tvom životu sve odvija dobro, ali bi ipak želio/la još malo raditi na osobnom razvoju, školska psihologinja ti može pomoći u prepoznavanju i usmjeravanju tvojih snaga i potencijala.

Ako misliš da je nekom učeniku iz tvog ili nekog drugog razreda potrebna podrška ili pomoć,  ohrabri ga da je potraži i slobodno dođi s njim. 

Psihologinja je svim učenicima dostupna i putem aplikacije Teams. Slobodno se javi za savjet ili dogovor!

Priloženi dokumenti:
Opis poslova skolskog psihologa.docx

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Um koji luta – misli i osjećaji
Autor: Mirela Ileković, 9. 12. 2022.

U sklopu Volonterskog kluba naše škole  7 .12. 2022. godine održana je  mindfulness radionica „Um koji luta – misli i osjećaji“ u kojoj su sudjelovali daroviti učenici 4. razreda. Tom su prilikom sa  školskom psihologinjom Mirelom Ileković spoznavali važne  karakteristike ljudskog uma -  misli i osjećaje.


Svakoga dana u našem mozgu nastane oko 60 000 misli. Neke su pozitivne i zbog njih se osjećamo dobro i ugodno, a neke su negativne i zbog njih se osjećamo loše. Neke su nam misli korisne, a neke izazivaju nepotrebnu brigu ili nelagodu. Mi često potpuno vjerujemo našim mislima, a one nisu uvijek točne. U vježbama mindfulnessa učimo promatrati misli kako dolaze i odlaze, odlučiti o tome koristi li nam pojedina misao i hoćemo li je „slušati“ ili nam je nekorisna pa ćemo je samo pustiti da ode…

Kako bismo dočarali bistrinu uma pročišćenog od gomile nekorisnih misli izrađivali smo bočice sa šljokicama. Svaki je sudionik radionice izradio vlastitu uz pomoć vode, tekućeg ljepila i šljokica. Šljokice predstavljaju naše misli. Kada smo jako ljuti i uzbuđeni, naše misli lete našim umom kao kad protresemo bočicu. Tada je sve mutno i kaotično. Potom smo bočicu stavili na stol i pustili da se šljokice slegnu i smire. Umirujuće je promatrati kako se šljokice usporavaju i spuštaju tako da bočicu možemo koristiti kad god se želimo sabrati i smiriti. Nakon što su se šljokice slegle na dnu bočice ugledali smo prozirnu  tekućinu koja simbolizira bistrinu naših smirenih misli. Smireni jasnije vidimo i prosuđujemo situaciju oko sebe, donosimo bolja rješenja i odluke.

U drugom dijelu susreta posvetili smo se vježbanju usmjeravanja pažnje kroz igru „Vidim ono što ti ne vidiš, a to je….“ Osim što je iznimno korisna  vježba usredotočene svjesnosti, ova je zabavna igra na današnjem susretu pridonesla dobrom raspoloženju, razvoju povezanosti, tolerancije i međusobnog uvažavanja između članova ove male i posebne  skupine učenika.

Aktivnost je  povezana s Erasmus+ projektom „Our Rule - Healthier & Greener School". 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju