preskoči na sadržaj

I. osnovna škola Bjelovar

Login
Korisni linkovi
Lista linkova je prazna

e-Dnevnik za nastavnike

    e-Dnevnik za učenike

 

 


 

eTwinning i Erasmus+

 

Tražilica
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Oglasna ploča

POVEZNICE NA WEB STRANICE:

 

 

 

KUTAK PSIHOLOGINJE

stručna suradnica psihologinja

MIRELA ILEKOVIĆ, univ.spec.psih.sav.

 

RADNO VRIJEME

(neposredni rad sa učenicima, učiteljima i roditeljima te ostali stručni poslovi u školi)

PONEDJELJAK 8-14h
UTORAK 8-14h
SRIJEDA 12-18h
ČETVRTAK 8-14h
PETAK 8-14h
 

tel: 043/ 221-598

e- mail:  mirela.ilekovic@skole.hr

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ako trebaš pomoć, odlazak psihologu je dobra i ispravna odluka.

Ljudi su sposobni riješiti svoje probleme, ali im je ponekad potrebna stručna pomoć kako bi u tome bili uspješniji. Psiholog radi s normalnim ljudima koji imaju uobičajene životne probleme. Učenici ne idu kod školskog psihologa po kazni ( zato što su se neprimjereno ponašali), nego zato da im psiholog pomogne da poboljšaju komunikaciju i odnose s drugima i/ili uspjeh u učenju.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

KAKO ZNAM DA TREBAM POMOĆ ŠKOLSKOG PSIHOLOGA?

Školskom psihologu se obraćaš kada želiš razgovarati o nečemu ili trebaš pomoć oko neke situacije u školi ili izvan nje. Odlazak psihologu je kao odlazak učitelju kada ne razumiješ neki zadatak ili majstoru kada ne uspijevaš sam/a popraviti bicikl. Često te psihologu može netko uputiti (učitelj ili roditelj) ili te pak psihologinja u školi može sama pozvati. Ni u tome nema ničeg lošeg - možda ti treba poticaj pa ćeš se kasnije i samostalno obraćati za pomoć ili savjet.   

Čak i ako prolaziš neku životnu fazu koja i većini tvojih vršnjaka donosi stres i čudna raspoloženja (npr. pubertet, promjena sredine...) nema razloga da ne podijeliš svoja iskustva sa školskom psihologinjom. Možda ti se dogodila neka druga životna promjena, npr. rastava roditelja, smrt bliske osobe, prekid prijateljstva ili ljubavne veze...Ponekad osjećaš da se povlačiš u sebe i teško dijeliš osjećaje s drugima, osjećaš se bespomoćno, imaš loše mišljenje o sebi, preplašen/a si i zabrinut/a....možda imaš glavobolje, bolove u trbuhu, probleme sa spavanjem...Sve su to situacije u kojima možeš zatražiti savjetovanje psihologa. Psiholog ti može pomoći u prepoznavanju onih misli, osjećaja i ponašanja koja ti stvaraju poteškoće. Zajedno s tobom traži i pronalazi načine da savladaš prepreke i ostvariš svoje ciljeve.

Ako se u tvom životu sve odvija dobro, ali bi ipak želio/la još malo raditi na osobnom razvoju, školska psihologinja ti može pomoći u prepoznavanju i usmjeravanju tvojih snaga i potencijala.

Ako misliš da je nekom učeniku iz tvog ili nekog drugog razreda potrebna podrška ili pomoć,  ohrabri ga da je potraži i slobodno dođi s njim. 

Psihologinja je svim učenicima dostupna i putem aplikacije Teams. Slobodno se javi za savjet ili dogovor!

Priloženi dokumenti:
Opis poslova skolskog psihologa.docx

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Ususret jeseni u bjelovarskom parku Borik na „mindful“ način
Autor: Mirela Ileković, 16. 11. 2022.

Učenici 1. b razreda su 9. studenoga 2022. godine sa svojom učiteljicom Sandrom Kamber i psihologinjom škole posjetili park Borik kako bi otkrili osobitosti ovog godišnjeg doba i uživali u njemu, umom i tijelom. Ovoga puta činili su to na poseban, mindful način. Tako je ovo prekrasno prirodno okruženje iskorišteno za interesantne vježbe fokusa i pažnje te umirivanja u stresnim situacijama pod vodstvom psihologinje škole Mirele Ileković.


Učenici su se usredotočili  na sve ono što su mogli zamijetiti vidom, zatim sluhom, mirisom i dodirom. Nakon toga su posebnom šetnjom parkom radili vježbe osvještavanja tijela i pokreta -  hodajući kao roboti, kuhane špagete, dinosauri i lagani oblačići uočavali su napetost i opuštenost vlastitog tijela. Ljubav, nježnost, ljubaznost i zahvalnost iskazivali su ovog puta Zemlji i prirodi koja ih okružuje dijeleći svojim stopalima nježne poljupce tlu i drveću. Za to su se unaprijed pripremili u razredu izrađujući papirnate puse koje su po dolasku u park položili u svoju obuću. Radionicu su završili igrom u prirodi, svjesni ljepote i bogatstva koje priroda pruža našem umu i tijelu.

Mindful aktivnosti za djecu sastoje se u tome da dijete svjesno i namjerno usmjerava svoju pozornost na „ovdje“ i „sada“. Mindfulness pomaže djeci jasnije vidjeti što se događa u njihovom umu, tijelu, emocijama i u okolini.

Aktivnost  je povezana s Erasmus+ projektom „Our Rule - Healthier & Greener School".  

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju