preskoči na sadržaj

I. osnovna škola Bjelovar

Login
Korisni linkovi
Lista linkova je prazna

e-Dnevnik za nastavnike

    e-Dnevnik za učenike

 

 


 

eTwinning i Erasmus+

 

Tražilica
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Oglasna ploča

POVEZNICE NA WEB STRANICE:

 

 

 

KUTAK PSIHOLOGINJE

stručna suradnica psihologinja

MIRELA ILEKOVIĆ, univ.spec.psih.sav.

 

RADNO VRIJEME

(neposredni rad sa učenicima, učiteljima i roditeljima te ostali stručni poslovi u školi)

PONEDJELJAK 8-14h
UTORAK 8-14h
SRIJEDA 12-18h
ČETVRTAK 8-14h
PETAK 8-14h
 

tel: 043/ 221-598

e- mail:  mirela.ilekovic@skole.hr

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ako trebaš pomoć, odlazak psihologu je dobra i ispravna odluka.

Ljudi su sposobni riješiti svoje probleme, ali im je ponekad potrebna stručna pomoć kako bi u tome bili uspješniji. Psiholog radi s normalnim ljudima koji imaju uobičajene životne probleme. Učenici ne idu kod školskog psihologa po kazni ( zato što su se neprimjereno ponašali), nego zato da im psiholog pomogne da poboljšaju komunikaciju i odnose s drugima i/ili uspjeh u učenju.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

KAKO ZNAM DA TREBAM POMOĆ ŠKOLSKOG PSIHOLOGA?

Školskom psihologu se obraćaš kada želiš razgovarati o nečemu ili trebaš pomoć oko neke situacije u školi ili izvan nje. Odlazak psihologu je kao odlazak učitelju kada ne razumiješ neki zadatak ili majstoru kada ne uspijevaš sam/a popraviti bicikl. Često te psihologu može netko uputiti (učitelj ili roditelj) ili te pak psihologinja u školi može sama pozvati. Ni u tome nema ničeg lošeg - možda ti treba poticaj pa ćeš se kasnije i samostalno obraćati za pomoć ili savjet.   

Čak i ako prolaziš neku životnu fazu koja i većini tvojih vršnjaka donosi stres i čudna raspoloženja (npr. pubertet, promjena sredine...) nema razloga da ne podijeliš svoja iskustva sa školskom psihologinjom. Možda ti se dogodila neka druga životna promjena, npr. rastava roditelja, smrt bliske osobe, prekid prijateljstva ili ljubavne veze...Ponekad osjećaš da se povlačiš u sebe i teško dijeliš osjećaje s drugima, osjećaš se bespomoćno, imaš loše mišljenje o sebi, preplašen/a si i zabrinut/a....možda imaš glavobolje, bolove u trbuhu, probleme sa spavanjem...Sve su to situacije u kojima možeš zatražiti savjetovanje psihologa. Psiholog ti može pomoći u prepoznavanju onih misli, osjećaja i ponašanja koja ti stvaraju poteškoće. Zajedno s tobom traži i pronalazi načine da savladaš prepreke i ostvariš svoje ciljeve.

Ako se u tvom životu sve odvija dobro, ali bi ipak želio/la još malo raditi na osobnom razvoju, školska psihologinja ti može pomoći u prepoznavanju i usmjeravanju tvojih snaga i potencijala.

Ako misliš da je nekom učeniku iz tvog ili nekog drugog razreda potrebna podrška ili pomoć,  ohrabri ga da je potraži i slobodno dođi s njim. 

Psihologinja je svim učenicima dostupna i putem aplikacije Teams. Slobodno se javi za savjet ili dogovor!

Priloženi dokumenti:
Opis poslova skolskog psihologa.docx

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Obogaćeni program za darovite učenike uspješno realiziran u ovoj školskoj godini – nastavljamo i u idućoj
Autor: Martina Supančić, 4. 7. 2022.

Tijekom ove školske godine desetero je učenika u generaciji trećih razreda bilo uključeno u Obogaćeni program za darovite učenike koji vodi psihologinja škole u suradnji sa učiteljima. Realizacija programa odvijala se od veljače do lipnja kroz 9 jednosatnih radionica koje su održavane dva puta mjesečno u prostoru matične škole. Zahvaljujući interesu i angažmanu učitelja iz različitih predmetnih područja program je doista bio obogaćen različitim aktivnostima.

Tako su učenici sa učiteljicama Informatike proučavali binarni princip rada mikrotranzistora pomoću strujnog kruga te razvrstavali otpad programirajući u računalnom programu Scratch.

Upoznali su mikroskop i sadržaj kapljice vode sa učiteljicom biologije. U  kemijskom kabinetu su imali priliku koristiti laboratorijski pribor i posuđe i kroz izvođenje eksperimenta promatrati kako se u slojevima Zemlje filtrira i nastaje čista voda.

Učiteljica Hrvatskog jezika pripovijedala im je bajku te ih kroz scensku dramatizaciju po modelu „odgojne drame“ potaknula na promišljanje o tome zašto je i koliko važno govoriti istinu.

Sa psihologinjom su radili na temi „Tko sam, što sve znam i mogu“, međusobno se upoznavali, rješavali mozgalice i kreativno razmišljali te učili nove igre kroz koje su vježbali koncentraciju. Važan dio rada sa psihologinjom odnosio se na uvažavanje drugih, timski rad te nošenje sa uspjehom i neuspjehom. Učenici su vrlo zainteresirani, roditelji prepoznaju vrijednost ovakvog načina rada sa njihovom djecom što nas motivira da ga kontinuirano razvijamo i unaprjeđujemo na zadovoljstvo svih. Ideja je još puno, u idućoj školskoj godini nastavljamo ovaj obogaćeni program sa postojećom skupinom te uvodimo novu skupinu darovitih učenika.

 

Psihologinja Mirela Ileković

 

 

 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju