preskoči na sadržaj

I. osnovna škola Bjelovar

Login
Korisni linkovi
Lista linkova je prazna

e-Dnevnik za nastavnike

    e-Dnevnik za učenike

 

 


 

eTwinning i Erasmus+

 

Tražilica
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Oglasna ploča

POVEZNICE NA WEB STRANICE:

 

 

 

KUTAK PSIHOLOGINJE

stručna suradnica psihologinja

MIRELA ILEKOVIĆ, univ.spec.psih.sav.

 

RADNO VRIJEME

(neposredni rad sa učenicima, učiteljima i roditeljima te ostali stručni poslovi u školi)

PONEDJELJAK 8-14h
UTORAK 8-14h
SRIJEDA 12-18h
ČETVRTAK 8-14h
PETAK 8-14h
 

tel: 043/ 221-598

e- mail:  mirela.ilekovic@skole.hr

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ako trebaš pomoć, odlazak psihologu je dobra i ispravna odluka.

Ljudi su sposobni riješiti svoje probleme, ali im je ponekad potrebna stručna pomoć kako bi u tome bili uspješniji. Psiholog radi s normalnim ljudima koji imaju uobičajene životne probleme. Učenici ne idu kod školskog psihologa po kazni ( zato što su se neprimjereno ponašali), nego zato da im psiholog pomogne da poboljšaju komunikaciju i odnose s drugima i/ili uspjeh u učenju.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

KAKO ZNAM DA TREBAM POMOĆ ŠKOLSKOG PSIHOLOGA?

Školskom psihologu se obraćaš kada želiš razgovarati o nečemu ili trebaš pomoć oko neke situacije u školi ili izvan nje. Odlazak psihologu je kao odlazak učitelju kada ne razumiješ neki zadatak ili majstoru kada ne uspijevaš sam/a popraviti bicikl. Često te psihologu može netko uputiti (učitelj ili roditelj) ili te pak psihologinja u školi može sama pozvati. Ni u tome nema ničeg lošeg - možda ti treba poticaj pa ćeš se kasnije i samostalno obraćati za pomoć ili savjet.   

Čak i ako prolaziš neku životnu fazu koja i većini tvojih vršnjaka donosi stres i čudna raspoloženja (npr. pubertet, promjena sredine...) nema razloga da ne podijeliš svoja iskustva sa školskom psihologinjom. Možda ti se dogodila neka druga životna promjena, npr. rastava roditelja, smrt bliske osobe, prekid prijateljstva ili ljubavne veze...Ponekad osjećaš da se povlačiš u sebe i teško dijeliš osjećaje s drugima, osjećaš se bespomoćno, imaš loše mišljenje o sebi, preplašen/a si i zabrinut/a....možda imaš glavobolje, bolove u trbuhu, probleme sa spavanjem...Sve su to situacije u kojima možeš zatražiti savjetovanje psihologa. Psiholog ti može pomoći u prepoznavanju onih misli, osjećaja i ponašanja koja ti stvaraju poteškoće. Zajedno s tobom traži i pronalazi načine da savladaš prepreke i ostvariš svoje ciljeve.

Ako se u tvom životu sve odvija dobro, ali bi ipak želio/la još malo raditi na osobnom razvoju, školska psihologinja ti može pomoći u prepoznavanju i usmjeravanju tvojih snaga i potencijala.

Ako misliš da je nekom učeniku iz tvog ili nekog drugog razreda potrebna podrška ili pomoć,  ohrabri ga da je potraži i slobodno dođi s njim. 

Psihologinja je svim učenicima dostupna i putem aplikacije Teams. Slobodno se javi za savjet ili dogovor!

Priloženi dokumenti:
Opis poslova skolskog psihologa.docx

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Stručno usavršavanje psihologinje Mirele Ileković na strukturiranom tečaju u Reykjaviku
Autor: Mirela Ileković, 3. 5. 2022.

U sklopu školskog Erasmus+ projekta „Our Rule – Healthier ad Greener School“ psihologinja naše škole Mirela Ileković sudjelovala je na petodnevnom strukturiranom tečaju Mindfulness & Meditation: Outdoor and Relaxing Education“ u islandskom glavnom gradu Reykjaviku.

Tečaj je omogućio intenzivno iskustveno učenje tehnika opuštanja i meditacije te bazična teorijska znanja za primjenu i podučavanje tehnikama usredotočene svjesnosti (mindfulness).

One su značajne zbog svog pozitivnog utjecaj na razvoj osobnosti, inteligencije, samopouzdanja, tolerancije i kontrole u stresnim situacijama te na povećanje osobnog zadovoljstva i samopoštovanja. Pravilna primjena ovih tehnika u školskom okruženju pridonosi boljem socijalnom funkcioniranju i povećanju sposobnosti, motivacije i kreativnosti u učenju. Psihologinja je proširila svoja znanja o mehanizmima djelovanja navedenih tehnika na emocionalno i kognitivno stanje djece i odraslih te načinima na koje se one mogu primjenjivati u svakodnevnom životu. Cilj joj je pružiti djeci i zainteresiranim odraslima u školi alate za samoumirivanje, upravljanje vlastitim emocijama, učinkovitu komunikaciju, održavanje pažnje i koncentracije, te unaprjeđivanje mentalnog zdravlja općenito.

Učenje se odvijalo u grupi od 30-tak sudionika iz različitih dijelova Europe koji su tijekom formalnih i neformalnih aktivnosti međusobno razmijenjivali profesionalna iskustava. Bila je to i prilika za doživjeti zapanjujuću ljepotu i raznolikosti prirode Islanda i upoznavanje islandske kulture što je bilo iznimno vrijedno iskustvo za osobni i profesionalni rast.

Usvojena znanja i vještine psihologinja će primjenjivati u svakodnevnom radu s učenicima, učiteljima i roditeljima kroz individualne i organizirane grupne susrete u školi.


 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju