« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Tijekom ovoga ljeta nastavljen je ciklus međunarodnih stručnih usavršavanja naših učitelja.
U sklopu školskog Erasmus+ projekta „Our Rule – Healthier ad Greener School“ od 1. do 6. kolovoza 2022., učiteljica hrvatskog jezika, Sanja Sabljak i učiteljica engleskog jezika, Valentina Cepanec, sudjelovale su na strukturiranom tečaju „Integrating Creativity and Innovation into Teaching“ u organizaciji Europass Teacher Academy u Barceloni, u Španjolskoj.
Tečaj je započeo „Ice Breaking“ aktivnostima kako bi se trinaestero učitelja iz Mađarske, Poljske, Estonije, Latvije, Poljske, Češke i Hrvatske upoznalo, predstavilo te stvorilo pozitivno timsko okruženje. Svi su polaznici tečaja uz svoj rad predstavili i svoju državu, grad i školu, nakon čega su posadili cvijeće i napravili vrtni kutak u učionici Akademije.
Drugi je dan započeo vježbama refleksije te kreiranjem umnih mapa. Voditelj tečaja održao je interaktivno predavanje kojom je pobliže objasnio poveznicu motivacije i ozbiljnih igara – „serious gaming“, koje se u školi mogu primijeniti u različitim predmetima, ali i za prevladavanje straha i anksioznosti. U učionici su polaznici isprobali OCULUS quest 2 VR uređaj, a dan su završili izletom u „Virtua“ igraonicu gdje su u timovima igrali virtualne igre te osvijestili koliko nove tehnologije mogu pomoći u učenju i poučavanju.
Trećeg dana tečaja naglasak je bio na psihologiji poučavanja te vrstama vrednovanja. Osvijestili su svoje kvalitete, ali i mane te kao vježbu refleksije proveli samovrednovanje i razmijenili svoja iskustva s grupom. Potom su se uputili u Park Guell gdje su odradili vježbe zrcaljenja s ostalim sudionicima.
Na početku četvrtog dana, upoznati su s online audio-vizualnim izvorima i materijalima. Ostatak dana proveli su u Nacionalnom muzeju Katalonije (MNAC), gdje su razgledali raznovrsne umjetničke zbirke te opisivali, interpretirali i analizirali umjetnine. Grupno su izveli igrokaz interpretirajući pozadinu slike i razvijajući kritičko mišljenje.
Petog i posljednjeg dana, u paru su prezentirali interpretaciju likovnog predloška koji su odabrali prethodnog dana tijekom posjete muzeju. Sastavili su kreativan plan vlastitog sata i prezentirali ga ostalim sudionicima. Naposljetku, prezentirali su kratki video uradak na temu “Kakav sam učitelj, što me motivira i kakav učitelj želim postati“. Video uradak učiteljice I. osnovne kreirale su koristeći se lutkarskim metodama. Polaznici su zatim evaluirali tečaj i provedene aktivnosti, a organizatori su polaznicima izdali certifikat o uspješno završenom tečaju te Europass Mobility dokument.
Posljednji dan tečaja bio je rezerviran za razgledavanje najvažnijih kulturnih znamenitosti Barcelone turističkim autobusom.
Učiteljice Cepanec i Sabljak izrazile su osobito zadovoljstvo ovim, njima dvjema prvim, međunarodnim stručnim usavršavanjem, a kao osobitu prednost ističu mogućnost razmjene iskustava i ideja s učiteljima iz drugih europskih zemalja i snažan poticaj za unaprjeđenje rada koji ovakva međunarodna usavršavanja pružaju. Sva stečena znanja učiteljice će primjenjivati u redovnom i izvannastavnom radu s učenicima.
učiteljice Valentina Cepanec i Sanja Sabljak
Tijekom ovoga ljeta nastavljen je ciklus međunarodnih stručnih usavršavanja naših učitelja.
U sklopu školskog Erasmus+ projekta „Our Rule – Healthier ad Greener School“ od 1. do 6. kolovoza 2022., učiteljica hrvatskog jezika, Sanja Sabljak i učiteljica engleskog jezika, Valentina Cepanec, sudjelovale su na strukturiranom tečaju „Integrating Creativity and Innovation into Teaching“ u organizaciji Europass Teacher Academy u Barceloni, u Španjolskoj.
Tečaj je započeo „Ice Breaking“ aktivnostima kako bi se trinaestero učitelja iz Mađarske, Poljske, Estonije, Latvije, Poljske, Češke i Hrvatske upoznalo, predstavilo te stvorilo pozitivno timsko okruženje. Svi su polaznici tečaja uz svoj rad predstavili i svoju državu, grad i školu, nakon čega su posadili cvijeće i napravili vrtni kutak u učionici Akademije.
Drugi je dan započeo vježbama refleksije te kreiranjem umnih mapa. Voditelj tečaja održao je interaktivno predavanje kojom je pobliže objasnio poveznicu motivacije i ozbiljnih igara – „serious gaming“, koje se u školi mogu primijeniti u različitim predmetima, ali i za prevladavanje straha i anksioznosti. U učionici su polaznici isprobali OCULUS quest 2 VR uređaj, a dan su završili izletom u „Virtua“ igraonicu gdje su u timovima igrali virtualne igre te osvijestili koliko nove tehnologije mogu pomoći u učenju i poučavanju.
Trećeg dana tečaja naglasak je bio na psihologiji poučavanja te vrstama vrednovanja. Osvijestili su svoje kvalitete, ali i mane te kao vježbu refleksije proveli samovrednovanje i razmijenili svoja iskustva s grupom. Potom su se uputili u Park Guell gdje su odradili vježbe zrcaljenja s ostalim sudionicima.
Na početku četvrtog dana, upoznati su s online audio-vizualnim izvorima i materijalima. Ostatak dana proveli su u Nacionalnom muzeju Katalonije (MNAC), gdje su razgledali raznovrsne umjetničke zbirke te opisivali, interpretirali i analizirali umjetnine. Grupno su izveli igrokaz interpretirajući pozadinu slike i razvijajući kritičko mišljenje.
Petog i posljednjeg dana, u paru su prezentirali interpretaciju likovnog predloška koji su odabrali prethodnog dana tijekom posjete muzeju. Sastavili su kreativan plan vlastitog sata i prezentirali ga ostalim sudionicima. Naposljetku, prezentirali su kratki video uradak na temu “Kakav sam učitelj, što me motivira i kakav učitelj želim postati“. Video uradak učiteljice I. osnovne kreirale su koristeći se lutkarskim metodama. Polaznici su zatim evaluirali tečaj i provedene aktivnosti, a organizatori su polaznicima izdali certifikat o uspješno završenom tečaju te Europass Mobility dokument.
Posljednji dan tečaja bio je rezerviran za razgledavanje najvažnijih kulturnih znamenitosti Barcelone turističkim autobusom.
Učiteljice Cepanec i Sabljak izrazile su osobito zadovoljstvo ovim, njima dvjema prvim, međunarodnim stručnim usavršavanjem, a kao osobitu prednost ističu mogućnost razmjene iskustava i ideja s učiteljima iz drugih europskih zemalja i snažan poticaj za unaprjeđenje rada koji ovakva međunarodna usavršavanja pružaju. Sva stečena znanja učiteljice će primjenjivati u redovnom i izvannastavnom radu s učenicima.
učiteljice Valentina Cepanec i Sanja Sabljak