« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Učenici 5.d razreda (Elizabeth, Eva, Filip, Marija, Nea, Oliver, Pia, Stela) su se, zajedno s učiteljicom Jelom Galunić, uključili u eTwinning projekt Solving Math problems challenge. U projektu, osim učenika naše škole, sudjeluju i njihovi vršnjaci iz Francuske, Španjolske i Poljske. U sklopu projekta su učenici smišljali matematičke probleme i zadatke te ih slali projektnim partnerima kako bi ih oni riješili. Nakon toga učenici provjeravaju točnost rješenja svojih vršnjaka. Zadaci su, osim matematike, trebali sadržavati i elemente kulture i znamenitost zemlje iz koje dolaze pa su se naši učenici imali prilike zainteresirati za poznati dvorac Versailles, muzej Louvre, Eiffelov toranj, gradove Cartagenu i Aguilas itd.
Budući da su navedeni učenici aktivno sudjelovali u radionicama Volonterskog kluba koje su se provodile u sklopu Erasmus+ projekta „Our Rule- Healthier & Greener School“, odlučili su pri sastavljanju zadataka iskoristiti i na taj način proširiti znanja o održivom razvoju te potrebi i načinima očuvanja vode, a od znamenitosti i naših nacionalnih ljepota su u svoje zadatke uvrstili Plitvička jezera.
Osim vježbe računanja i rješavanja matematičkih problema, učenici su u projektu stekli uvid u to što njihovi vršnjaci u navedenim zemljama uče iz matematike te, budući da se komunikacija odvija na engleskom jeziku, vježbali primjenu engleskog jezika.
učiteljica Jela Galunić
Učenici 5.d razreda (Elizabeth, Eva, Filip, Marija, Nea, Oliver, Pia, Stela) su se, zajedno s učiteljicom Jelom Galunić, uključili u eTwinning projekt Solving Math problems challenge. U projektu, osim učenika naše škole, sudjeluju i njihovi vršnjaci iz Francuske, Španjolske i Poljske. U sklopu projekta su učenici smišljali matematičke probleme i zadatke te ih slali projektnim partnerima kako bi ih oni riješili. Nakon toga učenici provjeravaju točnost rješenja svojih vršnjaka. Zadaci su, osim matematike, trebali sadržavati i elemente kulture i znamenitost zemlje iz koje dolaze pa su se naši učenici imali prilike zainteresirati za poznati dvorac Versailles, muzej Louvre, Eiffelov toranj, gradove Cartagenu i Aguilas itd.
Budući da su navedeni učenici aktivno sudjelovali u radionicama Volonterskog kluba koje su se provodile u sklopu Erasmus+ projekta „Our Rule- Healthier & Greener School“, odlučili su pri sastavljanju zadataka iskoristiti i na taj način proširiti znanja o održivom razvoju te potrebi i načinima očuvanja vode, a od znamenitosti i naših nacionalnih ljepota su u svoje zadatke uvrstili Plitvička jezera.
Osim vježbe računanja i rješavanja matematičkih problema, učenici su u projektu stekli uvid u to što njihovi vršnjaci u navedenim zemljama uče iz matematike te, budući da se komunikacija odvija na engleskom jeziku, vježbali primjenu engleskog jezika.
učiteljica Jela Galunić