preskoči na sadržaj

I. osnovna škola Bjelovar

Login

e-Dnevnik za nastavnike

    e-Dnevnik za učenike

 

 


 

eTwinning i Erasmus+

 

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Oglasna ploča
Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 10. 2011.

Ukupno: 449647
Ovaj mjesec: 2729
Nove vijesti

POVEZNICE NA WEB STRANICE:

 

 

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Znakovni jezik
Autor: Kristina Novoselec, 27. 4. 2022.

Učenici 2. a razrednog odjela i njihova učiteljica Višnja Čanić dobili su ponudu koja se ne odbija – upoznati se sa znakovnim jezikom. Narodna knjižnica “Petar Preradović“ Dječji odjel u suradnji s UOOS BBŽ (voditeljica igraonice Snježana Berak, mag. bibl. i tumač/prevoditelj HZJ Mja Jaić) organizirali su četiri radionice s ciljem upoznavanja i usvajanja osnova znakovnog jezika. Znakovni jezik je vizualni jezik, u kojemu se u komunikaciji koriste uglavnom ruke, a ponekad i pokreti tijela. 

Za početak smo naučili da gluhe i nagluhe osobe govore rukama, ali i izrazom lica, pogledom, stavom i položajem tijela, koriste obje ruke i lijevu i desnu stranu. Upoznali smo i usvojili znakovnu abecedu.

Kao što i čujuća djeca nauče prvo slova, pa tek onda slaganje riječi i rečenica, tako smo i mi nakon abecede krenuli u slaganje jednostavnih rečenica, pa različitih pojmova…

Vidjeli smo kako „Znatiželjna koka“ S.Pilić „zvuči“ na znakovnom jeziku, i pomoću nje usvojili mnoge nove pojmove: godišnja doba, životinje,emocije, odnose, dijelove grada, sela…

Četvrta, ujedno i završna radionica, bila je rezervirana za naš prikaz nekog djela. 2. A  je u Izazovu čitanja kao naj pjesmu odabrao pjesmu J. Čunčić Bandov ,“E,  baš hoću“, te smo upravo tu pjesmicu naučili na znakovnom. S obzirom da smo vrijedno i pažljivo sve usvajali, kao bonus smo naučili „pjevati“ na znakovnom nama dragu pjesmicu „Dođi u goste“.

I za kraj nešto jako važno:

Ovakvo znakovno komuniciranje uz korištenje obje ruke, razvija obje polovice mozga, a takav trening mozga bi dobro došao mnogoj čujućoj djeci, pogotovo ako imaju poteškoća u učenju. Znakovni jezik bi dakle mogao obogatiti i svijet čujućih na neočekivane načine.

učiteljica Višnja Čanić

- klikom na prve dvije fotografije u nastavku otvorite i videa s radionice -

 

 

 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Znakovni jezik
Autor: Kristina Novoselec, 27. 4. 2022.

Učenici 2. a razrednog odjela i njihova učiteljica Višnja Čanić dobili su ponudu koja se ne odbija – upoznati se sa znakovnim jezikom. Narodna knjižnica “Petar Preradović“ Dječji odjel u suradnji s UOOS BBŽ (voditeljica igraonice Snježana Berak, mag. bibl. i tumač/prevoditelj HZJ Mja Jaić) organizirali su četiri radionice s ciljem upoznavanja i usvajanja osnova znakovnog jezika. Znakovni jezik je vizualni jezik, u kojemu se u komunikaciji koriste uglavnom ruke, a ponekad i pokreti tijela. 

Za početak smo naučili da gluhe i nagluhe osobe govore rukama, ali i izrazom lica, pogledom, stavom i položajem tijela, koriste obje ruke i lijevu i desnu stranu. Upoznali smo i usvojili znakovnu abecedu.

Kao što i čujuća djeca nauče prvo slova, pa tek onda slaganje riječi i rečenica, tako smo i mi nakon abecede krenuli u slaganje jednostavnih rečenica, pa različitih pojmova…

Vidjeli smo kako „Znatiželjna koka“ S.Pilić „zvuči“ na znakovnom jeziku, i pomoću nje usvojili mnoge nove pojmove: godišnja doba, životinje,emocije, odnose, dijelove grada, sela…

Četvrta, ujedno i završna radionica, bila je rezervirana za naš prikaz nekog djela. 2. A  je u Izazovu čitanja kao naj pjesmu odabrao pjesmu J. Čunčić Bandov ,“E,  baš hoću“, te smo upravo tu pjesmicu naučili na znakovnom. S obzirom da smo vrijedno i pažljivo sve usvajali, kao bonus smo naučili „pjevati“ na znakovnom nama dragu pjesmicu „Dođi u goste“.

I za kraj nešto jako važno:

Ovakvo znakovno komuniciranje uz korištenje obje ruke, razvija obje polovice mozga, a takav trening mozga bi dobro došao mnogoj čujućoj djeci, pogotovo ako imaju poteškoća u učenju. Znakovni jezik bi dakle mogao obogatiti i svijet čujućih na neočekivane načine.

učiteljica Višnja Čanić

- klikom na prve dvije fotografije u nastavku otvorite i videa s radionice -

 

 

 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju