preskoči na sadržaj

I. osnovna škola Bjelovar

Login

e-Dnevnik za nastavnike

    e-Dnevnik za učenike

 

 


 

eTwinning i Erasmus+

 

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Oglasna ploča
Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 10. 2011.

Ukupno: 449650
Ovaj mjesec: 2732
Nove vijesti

POVEZNICE NA WEB STRANICE:

 

 

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Školska razina Smotre učeničkog stvaralaštva LiDraNo
Autor: Martina Supančić, 7. 2. 2022.

Učenici nadareni za literarno, dramsko i novinarstvo stvaralaštvo pokazali su rezultate svoga ovogodišnjeg rada na školskoj razini Smotre LiDraNo, koja je održana 3. i 4. veljače. Unatoč teškim uvjetima rada, osobito za učenike koji se bave dramskim stvaralaštvom (nemogućnost igranja skupnih scenskih nastupa, česti odlasci na online nastavu, samoizolacije, rad pod maskama), i ove se godine okupila grupa od dvadesetak učenika čije su radove njihove mentorice uputile na procjenu školskim prosudbenim povjerenstvima.

Prosudbeno povjerenstvo za literarno i novinarsko stvaralaštvo u sastavu: Zdenka Brebrić – pedagoginja, Mirjana Ištef i Jasna Kalem – učiteljice Hrvatskoga jezika, primilo je na razmatranje dvanaest literarnih i četiri novinarska učenička rada. Učenici 8. c Bruno Šebalj, Adam Sabljak i Luka Matijević pod mentorstvom učiteljice Mirjane Ištef predstavili su se putopisima i pjesmama. Petra Stefanović, učenica 7. b sudjelovala je sastavkom o dječaku koji se uspješno hvata u koštac sa svojim strahovima, a Dario Šebalj i Filip Fijok iz 5. b pisali su o događajima koji će im zauvijek ostati u sjećanju. Mentorica je ovim učenicima učiteljica Sanja Sabljak.

Učenica Lorena Lovriša iz 4. razreda Područne škole Nove Plavnice, mentorice Jasne Predragović napisala je vrlo neobičnu „Onomatopjesmu”. „Jedna od tisuću“ naslov je rada učenika Luke Potaka iz 8. b, a iz istog razreda učenica Petra Nježić napisala je rad „Osjećaj koji nazivam srećom”. Mentorica ovo dvoje učenika učiteljica je Mateja Ištok. Rea Konjević iz 8.a  sudjelovala je sastavkom „Deset dana ludila”, a Magdalena Budinjaš, također iz 8. a radom „Stvorenje iz šume”. Mentorica ovih učenica je Jasna Kalem.

Odlučeno je da će na međuopćinskoj razini LiDraNa u literarnom stvaralaštvu našu školu predstavljati radovi: „Onomatopjesma”, učenice Lorene Lovriša, „Osjećaj koji nazivam srećom”, učenice Petre Nježić, „Moj neprijatelj”, učenice Petre Stefanović, „Plava uvala”, učenika Luke Matijevića, „Ljubavna, ali ne „onako“, učenika Adama Sabljaka te „Prva ljubav”, učenika Brune Šebalja.

U kategoriji novinarskih radova prijavljena su četiri rada i sva četiri upućena su na višu razinu LiDraNa. Vita Šafranko, učenica 7.c napravila je intervju pod naslovom „Intervju s međunarodnom prvakinjom, učenicom naše škole Martom Markešić”, njena je mentorica Mateja Ištok.

Učenik Matija Lončarević, 7.b, napisao je komentar naslova Gejmerski jezik - više od anglizacije”, a Jane Polak iz 7. b sudjelovala je komentarom koji nosi naslov „Što je to Wattpad?” Sadržaji su ovih radova vezani uz promišljanja o učeničkim aktivnostima na internetu.

Učenica Lara Pleskalt iz 7.d komenirala je aktualnu „Covid situaciju“ u radu koji je naslovila „I ja bih nešto rekla o Covidu 19”. Svim trima učenicima mentorica je učiteljica Sanja Sabljak.

Povjerenstvo za dramsko stvaralaštvo činile su: Nevenka Hrga – učiteljica razredne nastave i Sanela Derges i Sanja Sabljak – učiteljice Hrvatskoga jezika. Samostalnim scenskim nastupima predstavili su se ovi učenici:

Sara Huskić, 5. a – kazivanje poezije – Zvonimir Golob: Prva ljubav, mentorica: Mateja Ištok

Filip Crnić, 6. a – kazivanje poezije – Pajo Kanižaj: Bila jednom jedna plava, mentorica: Mirjana Ištef

Izak Madunović, 6. b – kazivanje poezije: Antun Branko Šimić: Nađeni Bog, mentorica: Sanja Sabljak

Jana Polak, 7. b – kazivanje poezije: Kim Yon Un: Naša stranica, mentorica: Sanja Sabljak

Karolina Đurin, 7. b – kazivanje poezije: Grigor Vitez: Tužna muha,  mentorica: Sanja Sabljak

Tomislav Kiršek, 7. b, - kazivanje poezije – Vjekoslav Majer: Moj otac i ja, mentorica: Sanja Sabljak

Gabriel Matić, 7. c – monolog – fra. Ante Vučković: Riječ, mentorica: Mateja Ištok

Luna Bunčić, 7. c – monolog – J. R. Palacio: Čudo – Krvavi vrisak, mentorica: Sanja Sabljak

Lara Smrček, 7. d – kazivanje poezije – Miroslav Slavko Mađer: U ljetne večeri mreže mog djeda postaju srebrne, mentorica: Sanja Sabljak

Valentina Đurin, 8. a – kazivanje poezija – Gustav Krklec: Srebrna cesta, mentorica: Jasna Kalem.

Na višoj, međuopćinskoj razini, našu će školu samostalnim scenskim nastupima predstavljati: Filip Crnić, Luna Bunčić i Lara Smrček.

Čestitamo svim ovogodišnjim sudionicima LiDraNa na iznimnom trudu i vrijednim ostvarajima. Radujemo se što sudjelujući na ovoj smotri možemo kod naših učenika prepoznavati i razvijati njihove talente; raditi na njihovom većem samopouzdanju, međusobnoj podršci, a najviše od svega, što ih učimo razvijati ljubav prema umjetnosti riječi.

 

Učiteljice Hrvatskoga jezika: Jasna Kalem i Sanja Sabljak

 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Školska razina Smotre učeničkog stvaralaštva LiDraNo
Autor: Martina Supančić, 7. 2. 2022.

Učenici nadareni za literarno, dramsko i novinarstvo stvaralaštvo pokazali su rezultate svoga ovogodišnjeg rada na školskoj razini Smotre LiDraNo, koja je održana 3. i 4. veljače. Unatoč teškim uvjetima rada, osobito za učenike koji se bave dramskim stvaralaštvom (nemogućnost igranja skupnih scenskih nastupa, česti odlasci na online nastavu, samoizolacije, rad pod maskama), i ove se godine okupila grupa od dvadesetak učenika čije su radove njihove mentorice uputile na procjenu školskim prosudbenim povjerenstvima.

Prosudbeno povjerenstvo za literarno i novinarsko stvaralaštvo u sastavu: Zdenka Brebrić – pedagoginja, Mirjana Ištef i Jasna Kalem – učiteljice Hrvatskoga jezika, primilo je na razmatranje dvanaest literarnih i četiri novinarska učenička rada. Učenici 8. c Bruno Šebalj, Adam Sabljak i Luka Matijević pod mentorstvom učiteljice Mirjane Ištef predstavili su se putopisima i pjesmama. Petra Stefanović, učenica 7. b sudjelovala je sastavkom o dječaku koji se uspješno hvata u koštac sa svojim strahovima, a Dario Šebalj i Filip Fijok iz 5. b pisali su o događajima koji će im zauvijek ostati u sjećanju. Mentorica je ovim učenicima učiteljica Sanja Sabljak.

Učenica Lorena Lovriša iz 4. razreda Područne škole Nove Plavnice, mentorice Jasne Predragović napisala je vrlo neobičnu „Onomatopjesmu”. „Jedna od tisuću“ naslov je rada učenika Luke Potaka iz 8. b, a iz istog razreda učenica Petra Nježić napisala je rad „Osjećaj koji nazivam srećom”. Mentorica ovo dvoje učenika učiteljica je Mateja Ištok. Rea Konjević iz 8.a  sudjelovala je sastavkom „Deset dana ludila”, a Magdalena Budinjaš, također iz 8. a radom „Stvorenje iz šume”. Mentorica ovih učenica je Jasna Kalem.

Odlučeno je da će na međuopćinskoj razini LiDraNa u literarnom stvaralaštvu našu školu predstavljati radovi: „Onomatopjesma”, učenice Lorene Lovriša, „Osjećaj koji nazivam srećom”, učenice Petre Nježić, „Moj neprijatelj”, učenice Petre Stefanović, „Plava uvala”, učenika Luke Matijevića, „Ljubavna, ali ne „onako“, učenika Adama Sabljaka te „Prva ljubav”, učenika Brune Šebalja.

U kategoriji novinarskih radova prijavljena su četiri rada i sva četiri upućena su na višu razinu LiDraNa. Vita Šafranko, učenica 7.c napravila je intervju pod naslovom „Intervju s međunarodnom prvakinjom, učenicom naše škole Martom Markešić”, njena je mentorica Mateja Ištok.

Učenik Matija Lončarević, 7.b, napisao je komentar naslova Gejmerski jezik - više od anglizacije”, a Jane Polak iz 7. b sudjelovala je komentarom koji nosi naslov „Što je to Wattpad?” Sadržaji su ovih radova vezani uz promišljanja o učeničkim aktivnostima na internetu.

Učenica Lara Pleskalt iz 7.d komenirala je aktualnu „Covid situaciju“ u radu koji je naslovila „I ja bih nešto rekla o Covidu 19”. Svim trima učenicima mentorica je učiteljica Sanja Sabljak.

Povjerenstvo za dramsko stvaralaštvo činile su: Nevenka Hrga – učiteljica razredne nastave i Sanela Derges i Sanja Sabljak – učiteljice Hrvatskoga jezika. Samostalnim scenskim nastupima predstavili su se ovi učenici:

Sara Huskić, 5. a – kazivanje poezije – Zvonimir Golob: Prva ljubav, mentorica: Mateja Ištok

Filip Crnić, 6. a – kazivanje poezije – Pajo Kanižaj: Bila jednom jedna plava, mentorica: Mirjana Ištef

Izak Madunović, 6. b – kazivanje poezije: Antun Branko Šimić: Nađeni Bog, mentorica: Sanja Sabljak

Jana Polak, 7. b – kazivanje poezije: Kim Yon Un: Naša stranica, mentorica: Sanja Sabljak

Karolina Đurin, 7. b – kazivanje poezije: Grigor Vitez: Tužna muha,  mentorica: Sanja Sabljak

Tomislav Kiršek, 7. b, - kazivanje poezije – Vjekoslav Majer: Moj otac i ja, mentorica: Sanja Sabljak

Gabriel Matić, 7. c – monolog – fra. Ante Vučković: Riječ, mentorica: Mateja Ištok

Luna Bunčić, 7. c – monolog – J. R. Palacio: Čudo – Krvavi vrisak, mentorica: Sanja Sabljak

Lara Smrček, 7. d – kazivanje poezije – Miroslav Slavko Mađer: U ljetne večeri mreže mog djeda postaju srebrne, mentorica: Sanja Sabljak

Valentina Đurin, 8. a – kazivanje poezija – Gustav Krklec: Srebrna cesta, mentorica: Jasna Kalem.

Na višoj, međuopćinskoj razini, našu će školu samostalnim scenskim nastupima predstavljati: Filip Crnić, Luna Bunčić i Lara Smrček.

Čestitamo svim ovogodišnjim sudionicima LiDraNa na iznimnom trudu i vrijednim ostvarajima. Radujemo se što sudjelujući na ovoj smotri možemo kod naših učenika prepoznavati i razvijati njihove talente; raditi na njihovom većem samopouzdanju, međusobnoj podršci, a najviše od svega, što ih učimo razvijati ljubav prema umjetnosti riječi.

 

Učiteljice Hrvatskoga jezika: Jasna Kalem i Sanja Sabljak

 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju