« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Učiteljica prirode i biologije iz I. osnovne škole Bjelovar Maja Puc je u sklopu školskog Erasmus+ projekta “Our Rule – Healthier & Greener School” sudjelovala na usavršavanju u Finskoj. Tečaj “Creating Our Eco-Schools" u organizaciji Anatolia Education održan je u Helsinkiju od 23. do 27. kolovoza 2021.
Tečaj je bio namijenjen svim učiteljima koji žele kod svojih učenika razvijati svjesnost o okolišu i odgovornost prema njoj, vještine kritičkog i kreativnog razmišljanja usmjerenog ka osmišljavanju inovativnih rješenja za održivi razvoj.
U vrlo poticajnom okružju učiteljica Maja je učila o ciljevima održivog razvoja, načinu integracije ciljeva održivog razvoja u predmetni i školski kurikulum te načinima uključivanja učenika u rješavanje ekoloških problema. Tijekom tečaja učiteljica je razmjenjivala ideje i iskustva iz prakse s kolegicama iz Poljske, Italije, Slovenije i Turske te usavršila svoje jezične kompetencije i stekla poznanstva za razvoj međunarodne suradnje u budućim projektnim aktivnostima. Naučena znanja će učiteljica primijeniti u redovnoj nastavi i izvannastavnim aktivnostima te u izradi akcijskog plana za održivi razvoj škole.
Učiteljica prirode i biologije iz I. osnovne škole Bjelovar Maja Puc je u sklopu školskog Erasmus+ projekta “Our Rule – Healthier & Greener School” sudjelovala na usavršavanju u Finskoj. Tečaj “Creating Our Eco-Schools" u organizaciji Anatolia Education održan je u Helsinkiju od 23. do 27. kolovoza 2021.
Tečaj je bio namijenjen svim učiteljima koji žele kod svojih učenika razvijati svjesnost o okolišu i odgovornost prema njoj, vještine kritičkog i kreativnog razmišljanja usmjerenog ka osmišljavanju inovativnih rješenja za održivi razvoj.
U vrlo poticajnom okružju učiteljica Maja je učila o ciljevima održivog razvoja, načinu integracije ciljeva održivog razvoja u predmetni i školski kurikulum te načinima uključivanja učenika u rješavanje ekoloških problema. Tijekom tečaja učiteljica je razmjenjivala ideje i iskustva iz prakse s kolegicama iz Poljske, Italije, Slovenije i Turske te usavršila svoje jezične kompetencije i stekla poznanstva za razvoj međunarodne suradnje u budućim projektnim aktivnostima. Naučena znanja će učiteljica primijeniti u redovnoj nastavi i izvannastavnim aktivnostima te u izradi akcijskog plana za održivi razvoj škole.