preskoči na sadržaj

I. osnovna škola Bjelovar

Login

e-Dnevnik za nastavnike

    e-Dnevnik za učenike

 

 


 

eTwinning i Erasmus+

 

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Oglasna ploča
Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 10. 2011.

Ukupno: 447511
Ovaj mjesec: 593
Nove vijesti

POVEZNICE NA WEB STRANICE:

 

 

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
TERENSKA NASTAVA U LEPOGLAVU I MARIJU BISTRICU - SPOJ TRADICIONALNOG I SUVREMENOG
Autor: Martina Supančić, 28. 11. 2017.

Učenici šestih razreda naše škole bili su 24. studenog na terenskoj nastavi u Hrvatskom zagorju. Cilj putovanja u Hrvatsko zagorje bio je bolje upoznavanje nematerijalne baštine koju je zaštitio UNESCO. Budući da je 2018. godina EUROPSKA GODINA KULTURNE BAŠTINE u našoj školi se već uvelike pripremamo za taj važni događaj. Stoga su učitelji glazbene i likovne kulture, geografije i engleskog jezika osmislili ovu, po svemu posebnu terensku nastavu, kako bi povezali različita predmetna područja s istom temom - kulturnom baštinom.

 

Već u autobusu učenici su bili podijeljeni u skupine te su dobili zadatke. Nisu bili mrzovoljni jer su zadatci bili nešto posve novo, a i pobjedničku grupu čekala je nagrada. Naime, učenici su na listiću dobili QR kod koji je skrivao zadatke koje su oni nakon svake radionice morali rješavati. Osim klasičnih kviz zadataka, učenici su morali fotografirati određene predmete te fotografije slati učiteljici preko aplikacije Viber, kako bi uspješno završili ovu interaktivnu igru.

 

Prvo smo posjetili grad Lepoglavu i Ekomuzej čipkarstva. Razgledali smo postav muzeja i čuli priču o povijesti izrade ove rukotvorine. Iskusna čipkarica pokazala nam je umijeće i tehniku tog starog i zahtjevnog ručnog rada koji se već godinama prenosi iz generacije u generaciju. U izradi čipke mogli su se okušati i učenici, a bilo je zainteresiranih i djevojčica i dječaka.

 

Biti u Lepoglavi, a ne posjetiti vulkan bila bi prava šteta. Nakon muzeja uputili smo se do obližnjeg vulkanskog nalazišta GAVEZNICA . Uz stručno vodstvo prošetali smo vulkanskim obroncima, spustili se u grotlo nekadašnjeg vulkana te pronašli pokoji primjerak kamene lave ili ahata. Nakon razgleda vulkana uslijedio je razgled izložbe minerala u Domu kulture gdje je održana i radionica.Učenici su sakupljene kamenčiće istraživali putem digitalnog USB mikroskopa. Snimku tog istraživanja dobili su na CD-u koji im je ostao za uspomenu.

 
 

Zadovoljni smo nastavili putovanje prema Mariji Bistrici u potrazi za novim izazovima.

Prvo smo posjetili radionicu izrade drvenih igračaka. Nešto smo naučili od pravog majstora starih zanata, a nešto kroz multimedijsku prezentaciju i kviz. Učenici su imali priliku sami sastavljati drvene igračke i okušati se u oslikavanju. Također je svaki učenik na poklon dobio drveni stolčić koji će obojati i ukrasiti na nastavi likovne kulture.

 
Budući da najslađe dolazi na kraju, otputili smo se u medičarnu gdje smo uživali u bojama i okusima licitara i medenjaka. Učenici su čuli priču o medičarskom obrtu i  vidjeli postupak izrade licitara. Svaki učenik, a i učitelj, ukrasio je svoje licitarsko srce koje je ponio kući za uspomenu ili kao ukras za nadolazeće blagdane.
 
 

Budući da učenike učimo o važnosti tradicije, ove godine će i naša školska jelka biti ukrašena licitarima koje su učenici izradili na satovima likovne kulture.

 
Zadnji zadatak bio je uslikati popularni selfie na kojem se vide licitari učenika, nakon čega su učitelji pregledali odgovore na pitanja iz kviza i pristigle fotografije te objavili pobjednike, koji su se počastili slatkim nagradama.
 
 
Prepuni dojmova i novih znanja sretno smo se vratili kući sa željom učenika za što skorijim ponavljanjem ovakve vrste nastave. Oduševljenje učenika potkrepljujemo nekim od izjava:
 
Sviđalo mi se što smo mogli ukrašavati licitarska srca i drvene igračke!
Julia Šarić, 6.a
Sve mi se svidjelo, drago mi je što sam bila u pobjedničkom timu u kvizu.
Anamaria Kadoić, 6.a
Najviše mi se svidjela Gaveznica, zato što smo tamo pronašli puno lijepih kamenja.
Nika Rumenjak, 6.c
Ova terenska nastava mi se jako svidjela. Bila je jako zabavna, vrlo poučna i odlično organizirana.
Ana Abramović, 6.b
 
 
 

Voditelji:

Antun Ibriks, Danica Barišić, Jonatan Car, Martina Supančić

Foto:

Antun Ibriks, Danica Barišić, Jonatan Car

Učenici šestih razreda naše škole bili su 24. studenog na terenskoj nastavi u Hrvatskom zagorju. Cilj putovanja u Hrvatsko zagorje bio je bolje upoznavanje nematerijalne baštine koju je zaštitio UNESCO. Budući da je 2018. godina EUROPSKA GODINA KULTURNE BAŠTINE u našoj školi se već uvelike pripremamo za taj važni događaj. Stoga su učitelji glazbene i likovne kulture, geografije i engleskog jezika osmislili ovu, po svemu posebnu terensku nastavu, kako bi povezali različita predmetna područja s istom temom - kulturnom baštinom.

 

Već u autobusu učenici su bili podijeljeni u skupine te su dobili zadatke. Nisu bili mrzovoljni jer su zadatci bili nešto posve novo, a i pobjedničku grupu čekala je nagrada. Naime, učenici su na listiću dobili QR kod koji je skrivao zadatke koje su oni nakon svake radionice morali rješavati. Osim klasičnih kviz zadataka, učenici su morali fotografirati određene predmete te fotografije slati učiteljici preko aplikacije Viber, kako bi uspješno završili ovu interaktivnu igru.

 

Prvo smo posjetili grad Lepoglavu i Ekomuzej čipkarstva. Razgledali smo postav muzeja i čuli priču o povijesti izrade ove rukotvorine. Iskusna čipkarica pokazala nam je umijeće i tehniku tog starog i zahtjevnog ručnog rada koji se već godinama prenosi iz generacije u generaciju. U izradi čipke mogli su se okušati i učenici, a bilo je zainteresiranih i djevojčica i dječaka.

 

 

Biti u Lepoglavi, a ne posjetiti vulkan bila bi prava šteta. Nakon muzeja uputili smo se do obližnjeg vulkanskog nalazišta GAVEZNICA . Uz stručno vodstvo prošetali smo vulkanskim obroncima, spustili se u grotlo nekadašnjeg vulkana te pronašli pokoji primjerak kamene lave ili ahata. Nakon razgleda vulkana uslijedio je razgled izložbe minerala u Domu kulture gdje je održana i radionica.Učenici su sakupljene kamenčiće istraživali putem digitalnog USB mikroskopa. Snimku tog istraživanja dobili su na CD-u koji im je ostao za uspomenu.


 

 

Zadovoljni smo nastavili putovanje prema Mariji Bistrici u potrazi za novim izazovima.

Prvo smo posjetili radionicu izrade drvenih igračaka. Nešto smo naučili od pravog majstora starih zanata, a nešto kroz multimedijsku prezentaciju i kviz. Učenici su imali priliku sami sastavljati drvene igračke i okušati se u oslikavanju. Također je svaki učenik na poklon dobio drveni stolčić koji će obojati i ukrasiti na nastavi likovne kulture.

 

 

Budući da najslađe dolazi na kraju, otputili smo se u medičarnu gdje smo uživali u bojama i okusima licitara i medenjaka. Učenici su čuli priču o medičarskom obrtu i  vidjeli postupak izrade licitara. Svaki učenik, a i učitelj, ukrasio je svoje licitarsko srce koje je ponio kući za uspomenu ili kao ukras za nadolazeće blagdane.

 

 

 

Budući da učenike učimo o važnosti tradicije, ove godine će i naša školska jelka biti ukrašena licitarima koje su učenici izradili na satovima likovne kulture.


 

Zadnji zadatak bio je uslikati popularni selfie na kojem se vide licitari učenika, nakon čega su učitelji pregledali odgovore na pitanja iz kviza i pristigle fotografije te objavili pobjednike, koji su se počastili slatkim nagradama.

 

 

Prepuni dojmova i novih znanja sretno smo se vratili kući sa željom učenika za što skorijim ponavljanjem ovakve vrste nastave.

 
 

 

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
TERENSKA NASTAVA U LEPOGLAVU I MARIJU BISTRICU - SPOJ TRADICIONALNOG I SUVREMENOG
Autor: Martina Supančić, 28. 11. 2017.

Učenici šestih razreda naše škole bili su 24. studenog na terenskoj nastavi u Hrvatskom zagorju. Cilj putovanja u Hrvatsko zagorje bio je bolje upoznavanje nematerijalne baštine koju je zaštitio UNESCO. Budući da je 2018. godina EUROPSKA GODINA KULTURNE BAŠTINE u našoj školi se već uvelike pripremamo za taj važni događaj. Stoga su učitelji glazbene i likovne kulture, geografije i engleskog jezika osmislili ovu, po svemu posebnu terensku nastavu, kako bi povezali različita predmetna područja s istom temom - kulturnom baštinom.

 

Već u autobusu učenici su bili podijeljeni u skupine te su dobili zadatke. Nisu bili mrzovoljni jer su zadatci bili nešto posve novo, a i pobjedničku grupu čekala je nagrada. Naime, učenici su na listiću dobili QR kod koji je skrivao zadatke koje su oni nakon svake radionice morali rješavati. Osim klasičnih kviz zadataka, učenici su morali fotografirati određene predmete te fotografije slati učiteljici preko aplikacije Viber, kako bi uspješno završili ovu interaktivnu igru.

 

Prvo smo posjetili grad Lepoglavu i Ekomuzej čipkarstva. Razgledali smo postav muzeja i čuli priču o povijesti izrade ove rukotvorine. Iskusna čipkarica pokazala nam je umijeće i tehniku tog starog i zahtjevnog ručnog rada koji se već godinama prenosi iz generacije u generaciju. U izradi čipke mogli su se okušati i učenici, a bilo je zainteresiranih i djevojčica i dječaka.

 

Biti u Lepoglavi, a ne posjetiti vulkan bila bi prava šteta. Nakon muzeja uputili smo se do obližnjeg vulkanskog nalazišta GAVEZNICA . Uz stručno vodstvo prošetali smo vulkanskim obroncima, spustili se u grotlo nekadašnjeg vulkana te pronašli pokoji primjerak kamene lave ili ahata. Nakon razgleda vulkana uslijedio je razgled izložbe minerala u Domu kulture gdje je održana i radionica.Učenici su sakupljene kamenčiće istraživali putem digitalnog USB mikroskopa. Snimku tog istraživanja dobili su na CD-u koji im je ostao za uspomenu.

 
 

Zadovoljni smo nastavili putovanje prema Mariji Bistrici u potrazi za novim izazovima.

Prvo smo posjetili radionicu izrade drvenih igračaka. Nešto smo naučili od pravog majstora starih zanata, a nešto kroz multimedijsku prezentaciju i kviz. Učenici su imali priliku sami sastavljati drvene igračke i okušati se u oslikavanju. Također je svaki učenik na poklon dobio drveni stolčić koji će obojati i ukrasiti na nastavi likovne kulture.

 
Budući da najslađe dolazi na kraju, otputili smo se u medičarnu gdje smo uživali u bojama i okusima licitara i medenjaka. Učenici su čuli priču o medičarskom obrtu i  vidjeli postupak izrade licitara. Svaki učenik, a i učitelj, ukrasio je svoje licitarsko srce koje je ponio kući za uspomenu ili kao ukras za nadolazeće blagdane.
 
 

Budući da učenike učimo o važnosti tradicije, ove godine će i naša školska jelka biti ukrašena licitarima koje su učenici izradili na satovima likovne kulture.

 
Zadnji zadatak bio je uslikati popularni selfie na kojem se vide licitari učenika, nakon čega su učitelji pregledali odgovore na pitanja iz kviza i pristigle fotografije te objavili pobjednike, koji su se počastili slatkim nagradama.
 
 
Prepuni dojmova i novih znanja sretno smo se vratili kući sa željom učenika za što skorijim ponavljanjem ovakve vrste nastave. Oduševljenje učenika potkrepljujemo nekim od izjava:
 
Sviđalo mi se što smo mogli ukrašavati licitarska srca i drvene igračke!
Julia Šarić, 6.a
Sve mi se svidjelo, drago mi je što sam bila u pobjedničkom timu u kvizu.
Anamaria Kadoić, 6.a
Najviše mi se svidjela Gaveznica, zato što smo tamo pronašli puno lijepih kamenja.
Nika Rumenjak, 6.c
Ova terenska nastava mi se jako svidjela. Bila je jako zabavna, vrlo poučna i odlično organizirana.
Ana Abramović, 6.b
 
 
 

Voditelji:

Antun Ibriks, Danica Barišić, Jonatan Car, Martina Supančić

Foto:

Antun Ibriks, Danica Barišić, Jonatan Car

Učenici šestih razreda naše škole bili su 24. studenog na terenskoj nastavi u Hrvatskom zagorju. Cilj putovanja u Hrvatsko zagorje bio je bolje upoznavanje nematerijalne baštine koju je zaštitio UNESCO. Budući da je 2018. godina EUROPSKA GODINA KULTURNE BAŠTINE u našoj školi se već uvelike pripremamo za taj važni događaj. Stoga su učitelji glazbene i likovne kulture, geografije i engleskog jezika osmislili ovu, po svemu posebnu terensku nastavu, kako bi povezali različita predmetna područja s istom temom - kulturnom baštinom.

 

Već u autobusu učenici su bili podijeljeni u skupine te su dobili zadatke. Nisu bili mrzovoljni jer su zadatci bili nešto posve novo, a i pobjedničku grupu čekala je nagrada. Naime, učenici su na listiću dobili QR kod koji je skrivao zadatke koje su oni nakon svake radionice morali rješavati. Osim klasičnih kviz zadataka, učenici su morali fotografirati određene predmete te fotografije slati učiteljici preko aplikacije Viber, kako bi uspješno završili ovu interaktivnu igru.

 

Prvo smo posjetili grad Lepoglavu i Ekomuzej čipkarstva. Razgledali smo postav muzeja i čuli priču o povijesti izrade ove rukotvorine. Iskusna čipkarica pokazala nam je umijeće i tehniku tog starog i zahtjevnog ručnog rada koji se već godinama prenosi iz generacije u generaciju. U izradi čipke mogli su se okušati i učenici, a bilo je zainteresiranih i djevojčica i dječaka.

 

 

Biti u Lepoglavi, a ne posjetiti vulkan bila bi prava šteta. Nakon muzeja uputili smo se do obližnjeg vulkanskog nalazišta GAVEZNICA . Uz stručno vodstvo prošetali smo vulkanskim obroncima, spustili se u grotlo nekadašnjeg vulkana te pronašli pokoji primjerak kamene lave ili ahata. Nakon razgleda vulkana uslijedio je razgled izložbe minerala u Domu kulture gdje je održana i radionica.Učenici su sakupljene kamenčiće istraživali putem digitalnog USB mikroskopa. Snimku tog istraživanja dobili su na CD-u koji im je ostao za uspomenu.


 

 

Zadovoljni smo nastavili putovanje prema Mariji Bistrici u potrazi za novim izazovima.

Prvo smo posjetili radionicu izrade drvenih igračaka. Nešto smo naučili od pravog majstora starih zanata, a nešto kroz multimedijsku prezentaciju i kviz. Učenici su imali priliku sami sastavljati drvene igračke i okušati se u oslikavanju. Također je svaki učenik na poklon dobio drveni stolčić koji će obojati i ukrasiti na nastavi likovne kulture.

 

 

Budući da najslađe dolazi na kraju, otputili smo se u medičarnu gdje smo uživali u bojama i okusima licitara i medenjaka. Učenici su čuli priču o medičarskom obrtu i  vidjeli postupak izrade licitara. Svaki učenik, a i učitelj, ukrasio je svoje licitarsko srce koje je ponio kući za uspomenu ili kao ukras za nadolazeće blagdane.

 

 

 

Budući da učenike učimo o važnosti tradicije, ove godine će i naša školska jelka biti ukrašena licitarima koje su učenici izradili na satovima likovne kulture.


 

Zadnji zadatak bio je uslikati popularni selfie na kojem se vide licitari učenika, nakon čega su učitelji pregledali odgovore na pitanja iz kviza i pristigle fotografije te objavili pobjednike, koji su se počastili slatkim nagradama.

 

 

Prepuni dojmova i novih znanja sretno smo se vratili kući sa željom učenika za što skorijim ponavljanjem ovakve vrste nastave.

 
 

 

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju