« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Prije polasku u školu dijete treba imati usvojene predčitačke i predmatematičke vještine.
PREDČITAČKE VJEŠTINE odnose se na uredan govorno-jezični razvoj, razvijenu fonološku svjesnost te vezu između glasa i slova.
Temelji za nesmetano usvajanje predvještina čitanja i pisanja podrazumijevaju uredan govorno-jezični razvoj, uredan razvoj pažnje, pamćenja, koncentracije, auditivne i vizualne percepcije važne za učenje čitanja i pisanja.
PREDMATEMATIČKE VJEŠTINE odnose se na misaone procese koji se tiču odnosa u prostoru (gore-dolje, ispod-iznad...), odnosima predmeta (veće-manje, lako-teško...), svojstvima predmeta (crven-plav, tvrd-mekan, topao-hladan...), količini (jesu li dvije skupine jednake ili je jedna skupina veća ili manja za jedan...).
Ove vještine bitne su za razumijevanje brojeva i daljnje učenje matematičkih operacija odnosno uspješno svladavanje matematike.
U tu svrhu igrajte s djecom igre koje potiču verbalizaciju, održavanje pažnje, pamćenja, koncentracije, vizualne i slušne percepcije, odnose među predmetima. Ukoliko postoji područje koje je kod djeteta slabije razvijeno, više igrajte igre koje potiču upravo to područje razvoja.
Primjeri za rad kod kuće - u prilogu.